Subject: Tehniliste tingimuste taotlus
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 17 Dec 2024 13:00:15 +0200

Tere

Saarde Vallavalitsus planeerib 2025. aasta alguses Tihemetsa- Allikukivi
vahelise kergliiklustee, mis osaliselt munitsipaalomandis ja osaliselt
riigiomandis, (manuses asendiplaan- märgitud sinise ja punase värviga)
valgustuse väljaehitamist ning projekti koostamiseks palume väljastada
tehnilised tingimused.

Lugupidamisega

Kati Vaher

Abivallavanem

Saarde Vallavalitsus

[email-masked] <mailto:[email-masked]> ; 5137876

Saarde Vallavalitsus

Nõmme tn 22

86304 Kilingi-Nõmme

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.